Saturday, June 26, 2010


Lahir lah Blog aku yg aku lahir kan atas dasar keboringan.lol

Dengan rasminye aku akan merasmikan perasmian kelahiran blog aku yg bru lahir. Dengan ini aku nk bgtau u all aku create this blog becoz of kebosanan terlampau semasa cuti sem yg akan tamat xlama lagi..

Jap. ni dairi aku lah kirenye?? hehe bute IT rupenye aku nie. xtau dah ade technology sehebat nie.haha.. weyh aku try la merajinkan diri aku tuk menulis blog nie.. Aku xharapkan sesiape bace. Tp sape2 yg bosan tu leh la bace. Aku try buat blog aku yg sulung nie interesting.. Kalo korang rajin comment skali aku nye blog..

isi-isi blog aku adalah seperti berikut.

  1. aku akan try cerita kan kisah cinta aku kat korang dari start aku bukak matehingga yg paling latest.. korang tunggu lah.. kalo rajin aku buat ..haha
  2. kemungkinan kedai aku akan dibuka kat blog nie.. korang sume. selamat
    bershoping.hahee
  3. update hari2 ku... ala cam diary la kan.. prince diary??
  4. ape2 topic yg boleh buat aku nye blog interesting.hehhaa
tu je la kot wat masa nih.. nnt aku ade mase aku add ape2.okay? see ya.

No comments:

Post a Comment