Monday, July 19, 2010

Asslamualaikum..

Lama dah apek x buka blog baru apeknie..
ok dah 3 minggu kitorang berada kat penang nie..
ade pahit ade manis.

nk start ngn ape dulu nih?

ok. aku kt penang ni sbnrnye ade sakit hati sikit ngn uitm portal.hahaha.. tulah suke daftar lambat2. skang nie aku nye strength material & dinamik tengah huru hara. ya allah.ampuni lah dosa hamba mu ini yg selalu meninggalkan kewajipan ku sbgai hmba mu...
mintak2allah berikan ketenangan pada ku.amin~ ceh dah ade masalah bru nk doa bagaikan...hipokrit...
act aku bukan hipokrit. Tapi aku ni lalai... so semoga pencipta memberikan aku hidayah.

selain itu, skang ak cite psl financial ak kat uitm nih.. Dwet ayah mak yg diberikan adalah 500. pastu dwet 500 ini spatutnya dibelanjakan mengikut keredhaan ayah mak aku. Tp skali lg aku lalai. aku dah belanja lebih kurang 300 utk 2 minggu pertama.. sengal ann... tp xde lah aku wat clubbing ngn dwet tu. aku byr dwet sewa umah, bil tunggak telefon umah sewa, karen & karok.haha.. sesat plak karok.. tu la. every weeks nak karok parah lah ann... nk karok free kat toilet tp xfeel sngat so aku g la labur sikit kat karok jamban tu.haha.. singgit satu lagu. kalau 10 lagu dah sepuluh inggit..hehe..

selain itu, aku nie skang tgh angau.hee. Semalam ade program utk student part 4. so aku kne la participate skali. first2 aku mmg maleh nk gi. to be continue~ada gangguan rakan2.

No comments:

Post a Comment