Wednesday, September 8, 2010

pudar~

SALAM

happy weh. tgh countdown nk raya nie..haha

okeh
aku skang nk citer lagi..
aku skarang ni cam dah xde feeling langsung kat awek2 yg dulunya aku setia menunggu.
kecuali, feeling nie baru lahir dalam seminggu lepas.
nama die start dari A.
die ni sangatlah comel.haha
aku knal die sem 1 tp mmg aku xpernah tego pon. ye la die comel kot. segan aku.
pastu aku ade curi no die kat mmber aku. danial nama die. haha
before ni mmg aku suke gile kat die, tp aku xde niat nk usha die jd gf aku.
lagipon before ni aku kurang minat gadis utara. sbb x suke loghat die...
sem 2 aku penah tego myspace die. tp sbb aku segan sangat nk usha jd ak commnt lah gambar die. "apsal gambar you ni macam nak terberak". die replied"biar lah"
haha. bodoh gila time tu. apsal nk kene comment camtu???
sekarang ni aku rse menyesal gila..

lately aku dengan A ni selalu lah skype, tp voice calling jek. so kitorang share macam2 lah.
dari situ aku knal sikit demi sikit ttg diri die.
aku nk bagitau la sikit.

A nie sangat lah comel, tp bahasa utara die mmg pekat. kalau die mumbling sambil baca comment fb mmg cam foreigner sbb x phm ape die cakap kecuali org utara.haha
die nie sangat TurTle.
slow sikit. kalau nk pakai bahasa kiasan mmg x jalan. nnt die tnye banyak2. tp sumpahh cara slow nie sangat cute.
die nie sangat kecik. kecik pon x kecik sangat lah. tp agak kecik.haha
kurus.
die nie bagi aku lah, sangat tabah n sangat kuat pegangan diri die. kalau die kate x nk mmg die xnk. jgn lah pujuk ke ape.. mmg x kan nk punye.
die ni juga sangat suke berkawan. die mmg ramai kawan lelaki. sume hensem, sedih aku..huhu
tp die ni sangat care ngn kawan2 die. ade mmber die eksiden die post kat blog yg die risau.
uhuh
so kalau aku nk jd kan die gf aku (kalau lah die pon nk kat aku) aku kene beri die space dengan kawan2 die. aku x leh mengongkong..insyallah. boleh kot.
lagi, die sorang jek panggil aku apekchan~.... waaaaa cute weeeeyyhhh
die kuat bergambar. kalau nengok fb die tiap2 jam tukar pic.ahah
lagi, die ni suke makan coklat. suke kaler pink, hijau, ngn pepel kot.
die nie anak kedua dalam 3 adik beradik. adik die lelaki. dan ade satu akak.
xreti masak..hahaha... aku cakap ngn die, xpe kite nie muda lagi.aha
hidung die besar.haha. mata bulat n ade eyebag cam korean.
aku rase family die agak loaded.
thts y kadang2 aku takut nk usha. takut nnt family yg kaya x menerima family yg sederhana.
A ni lagi satu yg aku suke kan, die ni sangt lah friendly. aku suke sakat die. aku cakap die comel, miss u, saya awak,cantik tp nnt sume die replied " apekchan wat teruk nie apsal?" lebih kurang camtu la.haha

and i miss my old time. kalaulah aku buat first step time aku usha die kat foodcourt time part 1 mungkin sekarang nie aku bnyak tahu ttg die. aku tahu ape die suke, ape die x suke..:(

aku xtahu lah aku boleh dapat hati die ke x. tp aku nk cuba.
doakan aku berjaya.


yg menyukai mu,

apekchan~





No comments:

Post a Comment