Thursday, March 31, 2011

Allah memberikan kita sesuatu yang lebih baik dari sebelumnya.

Assalamualaikum.

2 hari lepas telah berlaku detik2 menyedihkan dalam diri aku. sebenarnya xde lah sedih sangat sebab aku mmg dari kecil belajar cara2 redha dan bersyukur.
so semasa ex aku mintak clash aku just terfikir bende bende ni:

1. aku xlayak kerana dia ingin lelaki yg hampir kepada kesempurnaan.
2. percintaan jarak jauh yang memerlukan kepercayaan dan kesetiaan yg tidak dipatuhi.
3. terburu2 untuk mendapatkan kebahagian.
4. tidak menghargai yang sedikit sebaliknya mencari yang lebih banyak.
5. cinta hanya kerana ingin mengisi kesunyian.

ok.. aku dah redha dengan apa yg berlaku walaupun aku terasa aku sedikit terluka.. yelah. aku seorang lelaki yang mempunyai ego tetapi aku telah meletakkan ego aku ke paras yang paling bawah...

doa aku untuk dia semoga bakal pakwe dia dekat2, semoga dia bahagia, x sunyi dan menghargai apa yang ada disisi.

live ur life well.. semoga awak berbahagia.. doakan kebahagiaan saya,

No comments:

Post a Comment